Rozmazlené děti.

16. října 2010 v 23:02 | DementiQ :]
V současné době často můžeme od některých rodičů či prarodičů slyšet: "Dnes nikdo neví, co je to kázeň... To za mého dětství jsme věděli, jak poslouchat rodiče a vážit si starších lidí... Nebývali jsme tak neposlušní, rozmazlení a pomáhali jsme doma. Ani nás nenapadlo, že bychom mohli doma křičet nebo mít záchvaty vzteku..."Částečně mají ovšem pravdu, protože za několik posledních desetiletí došlo k radikální proměně sociálních i rodinných okolností.
Pokaždé, když vyjdu se svými, teprve dvouletými dětmi na procházku, potkávám děti ne o moc starší a někdy opravdu zůstávám stát s otevřenou pusou a nejsem schopna mluvit, zakřičet a vlastně ani přemýšlet. Ptáte se "proč?"
Uvedu jeden příklad.
Banda kluků ve věku asi 5 - 7 let chrlí kolem sebe jedno sprosté slovo za druhým a přitom hází kameny po skupince děvčat, která stojí opodál. Vůbec jim nevadí, že kolem procházejí lidé, kteří raději dělají, že nevidí. Ani se jim vlastně nedivím. A co hůř - k jednomu z těch kluků promluvili jeho vlastní rodiče, kteří všemu byli chvíli přítomni a sdělili svému potomkovi něžnými slovy: "Jdeme nakoupit, tak si hezky hraj." Ano, dítě si opravdu stejně hezky hrálo dál...
Jsem si stoprocentně jista, že kdyby přišel jejich synáček domů se slovy, že po něm někdo venku hází kameny, tak by jeden z rodičů vyšel před dům a nešetřil by slovy...

A první, co mně napadá vždy, když jsem svědkem oněch "nebezpečných dětských her" je to, že bych svému dítěti pořádně nasekala na zadek i přes ruce, pokud by takto ubližovali ostatním. Copak je dneska "in" chovat se k druhým neuctivě, zesměšňovat je, ubližovat jim a je "out" umět si hrát méně nebezpečně? Asi jsem ve svých osmadvaceti letech příliš nemoderní, no nevím. Možná jsem divná matka, která vymýšlí pro své děti bezpečnější, ale o nic méně přitažlivější hry. Nejsem dokonalý rodič, vím sama, jak agresivní děti mohou být i samy od sebe, ale nevězí náhodou agresivní chování dětí v nedostatku kázně a v tom, že z dítěte vychováváme rozmazlence?
A JAKÝ MÁŠ NA TO NÁZOR TY?
NAPIŠ KOMENTÁŘ!
 


Komentáře

1 M. M. | Web | 16. října 2010 v 23:11 | Reagovat

No.. Nesnáším rozmazlené děti.. V mém okolí sice pár znám.. Ale umí se hcovat. Jsou prostě navyklé, mít to co chtějí. To co chtějí právě teď. Já si myslím, že já, ani mé 2 druhé sestry nejsme rozmazlené. Máme správného tátu, který ví co dělá. Ví, jak nás vychovat.. Ikdyž se někdy rozčilujeme.. Ale celkem  to chápu.
Takže.. chtěla jsi slyšet můj názor. No :D A tady ho máš ;))

2 The The | Web | 16. října 2010 v 23:20 | Reagovat

Nemám snad v záhlaví JASNĚ  napsáno, že tam reklamy nechci?
Je sice hezké, že chceš, aby si ten článek přečetlo hodně lidí. Ale promiň, já reklamy ráda nemám.

3 Mrs. Keith Leslei Simpson Deeply ♥SB♥ Mrs. Keith Leslei Simpson Deeply ♥SB♥ | Web | 16. října 2010 v 23:22 | Reagovat

asi tak...rozmazlené děcka..ty bych valila...ale nemůžu no :DD to můžou jenom jejich rodiče...ale nedělají to..:// jednou přišel jeden táta od strašně,ale tak strašně rozmazlené holky, že prý ji kámoška poslala doprdele :DD jako tu holku,tak on si to s kámoškou přišel vyřídit...přitom o nic nešlo...jenom o to,že ta holka na kámošku sprostě nadávala-přitom je o 4 roky mladší..a kámoška ji prostě řekla,že se s rozmazleným frackem bavit nebude...prostě..tyhle děcka si vymýšlejí všechno možné,jenom aby si z druhého mohli udělat srandu,vytáhnout se jací jsou "in" a velcí "borci"...:DD i když je rodiče nějak dobře nevychovávají...tak by se měly zamyslet a podívat se okolo sebe...a aspoň být slušní...i nad tím jejich oblečením se směju-to tu sice nepatří :DD ale je to taky část rozmazlenosti...když vidím,jak jsou oblečení,namalovaní..bože já se začala malovat skoro až v 8.třídě...a to mi máma nadávala,že je to brzo..když vidím ty 10-ti leté..někdy i 9-ti leté holky..tak kroutím hlavou..a zároveň jich lituju...vždyť mají celkem i tím,jak se chovají zkažené dětství...a časem,až budou větší,tak se za svoje chování v dětství budou stydět..

4 Fabiana Fabiana | E-mail | Web | 16. října 2010 v 23:23 | Reagovat

Napsala bych svůj nátor, kdyby nebylo té reklamy. NENÁVIDÍM reklamy a stejně jako The mám pod záhlavím odkaz na článek, kam reklamy patří.

5 FifinQa FifinQa | Web | 16. října 2010 v 23:24 | Reagovat

Neumíš psát do reklam?!

6 agrrr agrrr | Web | 16. října 2010 v 23:24 | Reagovat

Jo to je ta americká výchova. Postoj rodičů k výchově se hodně poameričtil. Teď své děti vychováváme k tomu, že jsou pupek světa všichni si z nich sednou na prdel (omlouvám se za sprosté slovo). Nikdo našim dětem nesmí nic říct. Nikdo je nesmí kárat... Dostává mě i přístup rodičů ke škole a škol k žákům. Pamatuju si, že moje maminka učitelce řekla, že jestli budu zlobit, tak ať mi dá na zadek. Nikdy na mě učitelka ruku nevztáhla, ale kdyby jo, tak vím, že bych si to zasloužila a ani náhodou by mě nenapadlo doma žalovat (ještě by mi přidali, že žaluju-pak by si to šli asi s učitelkou vyřídit, ale určitě by nepodrývali její autoritu). Pokud by se něco stalo. Rodiče by se mě samozřejmě vždycky zastali, ale pokud by to byla moje chyba, rozhodně bych byla trestána a ne že by šli rozbít hubu kde komu druhýmu. Nevím, jestli to správně vysvětluju, ale prostě mi ten přístup příjde hrozně sobeckej a jednostranej. Nikdy bych si tenkrát nedovolila ani zbla to co si dovolujou dnešní děcka. A že jsem byla pořádnej raubíř. (A taky jsem dostávala pořádně naprdel). Taky moc nefanďím lidem, co říkají, že by své dítě nikdy neuhodili, myslím, že nějakej ten výchovnej plácanec k tomu patří. Rodiče mi pak vždy jen hrozili, že když budu zlobit dostanu na zadek (a zabíralo to....trochu)
Fuj sem se ale rozepsala a stejně si myslím, že to nedává smysl. nebo že to špatně vysvětluju. Každopádně to je článek, kterej mě zas zvedl ze židle. Musím se jít uklidnit.... jsi mě sem neměla zvát ;-)

7 Zuzi-cs--sims Zuzi-cs--sims | Web | 16. října 2010 v 23:25 | Reagovat

sama newim je fakt že sem někdy na moje roodiče hnusná že je mi to líto sem vlastně jejich poslední dítě doma(starší sourozenci už doma nebydle) takže si myslim že děcka sou čim dál tim víc rozmazlený

8 panda miky ^^ panda miky ^^ | Web | 16. října 2010 v 23:30 | Reagovat

mám stejný názor.

9 mnoukadla mnoukadla | Web | 16. října 2010 v 23:36 | Reagovat

Mňau, to nevíme, mi koťátka ještě nemáme. Ale svoje maminky jsme poslouchali na mňouknutí. A když ne tak nám dala facku, že jsem si to pro příště pamatovali. A paničku a i páníčka občas poslechneme. Oni nás ale poslouchají víc, protože mi jsme páni domácnosti. Lidské děti jsou ale zlé, škodolibé a kruté. Ubližují si nejenom mezi sebou navzájem, ale pořádají i hony na zvířádka, která potom ubijí k smrti a mají z toho legraci. Nemáme rádi lidské děti.... jen s málo, kterými se skamarádíme a dlouho nám trvá, než jim uvěříme. Ale lepší se jim vyhnout...

10 veronique-angelica veronique-angelica | Web | 16. října 2010 v 23:47 | Reagovat

Proč bych si asi měla dělat rubriku na reklamy?! Asi je na svym blogu prostě nechci.

11 -MuMie- -MuMie- | Web | 16. října 2010 v 23:50 | Reagovat

reklami mi nevadí a k tomu článku : je to uplná pravda co píšeš ! i když sem v osmé třídě xD tak když jdu do školy teď nedávno se mi to stalo sme s kamoškou potkali myslím šesťáka když mi jsme byli ještě šestáci byli sme s prominutím posraní když na nás promluvili nebo nám nadali a oni ? na nás ? trž hudu a podobné urážky ! kdyby tam nikdo nebyl dostal by facku !!! mám na to stejný názor jak ty ...

12 fictional-stories fictional-stories | Web | 17. října 2010 v 0:00 | Reagovat

ja s tebou úplne súhlasím ... kedysi som bývala vedľa škôlky a malé deti nadávali horšie ako päťdesiat ročný chlap v krčme :-/ ... Chodím síce do deviatej triedy ale dnešné deti ma fakticky udivujú ... Niekedy ostanem omráčene stáť keď ku mne príde malý zlatý chlapček z tretej triedy a opýta sa ma či nemám cigaretu :-??? Alebo raz som so spolužiačkami vyšla pred školu a jeden malý druhák- Ktorá z vás bude ku..a ??? Ostala som nemo stáť a vyvaľovala som oči :-/  
Vo väčšine prípadov zato môžu rodičia :-/ ... A keď im niekto povie niečo zlé na ich anjelika tak vás dobre že nezabijú! Och bože ... Ako som už vravela, úplne s tebou súhlasím...

13 barca735 barca735 | 17. října 2010 v 0:04 | Reagovat

Já rozhodně musím souhlasit

14 Shy Shy | E-mail | Web | 17. října 2010 v 0:04 | Reagovat

Jak tak pozoruji rodiny kolem sebe, usuzuji, že problém je hlavně v rodičích. Nevím, zda na své děti nemají čas nebo nervy jim něco vysvětlovat, zakazovat apod. či nechtějí být za "zlé" rodiče. Ale holt je neumí vychovat. Samozřejmě, že sprostá slova se děti naučí snadno ve škole či dokonce i školce, učí se rychle a hlavně to, co by neměli. Někdy je problém už i v povaze dítěte, ale vše se dá zmírnit.
Nedávno jsem hlídala výstavu s historickými předměty. Přišla rodina s malými dětmi. Rodiče odešli do zadní místnosti a děti nechali pobíhat jen tak, kde chtěly. Malá holčička si to najednou štrádovala přes chodbu s panenkou v ruce. Uvědomila jsem si, že je to 70. let stará panenka z výstavy a ne její hračka, kterou si přinesla s sebou! Chlapeček tam pobíhal, křičel a rodičům to bylo zcela jedno! Na děti zkrátka neumí zakřičet, nebo jim trochu plácnout přes zadek!
Někdy je i problém v rozpadlých rodinách, ve vztazích, za což děti nemohou. Rodiče by se nad výchovou svých dětí měli občas zamyslet...

15 Lussnape Lussnape | Web | 17. října 2010 v 0:15 | Reagovat

Je mi sice 14 ale úplně s tebou souhlasím. Dnešní děti jsou příšerně rozmazlený. A teprve ty sprosty slova co vypouštěj z pusy už prvňáci HRŮZA. Nebo jednou jsme šli s kámoškama a jeden kluk mohl mít tak 10 měl takovou dlouhou tyč a hádej kam řekl že mi to strčí?! A teprve když děcka nebo puberťáci kouří a pijou a myslí si bůhvi jaká je to frajeřina. Super článek

16 selenagomezfanblog selenagomezfanblog | 17. října 2010 v 0:15 | Reagovat

Je ti 28?

17 signoraa signoraa | E-mail | Web | 17. října 2010 v 0:29 | Reagovat

Strašně záleží na výchově, zda budou, či nebudou děti rozmazlené.

Sama mám dvě děti, tedy vlastně už dospělé lidi a byla jsem na ně dost přísná. Ale vyplatilo se to, nebyli a nejsou vůbec rozmazlení. Myslím, že jsem je pro život připravila tak, že jsou naprosto samostatní, ví, že pečení holubi nelítají jen tak, že po průšvihu následuje trest a že vše se dá řešit.

Společně jsme jezdívali se známými na dovolenou a ty jejich děti rozmazlené byli. Maminka coby úřednice Min.školství měla patent na rozum a při sebemenším problému chodila do školy "umetat cestičky" a v horším případě se oháněla svou funkcí. Děťátka ztratili hračku, tak se hned koupila nová, chtěli nový mobil, tak se samozřejmě koupil. Všechno si dokázali vyřvat. A tak to pokračovalo k dost trpkému konci. Jedno z těch roztomilých dětiček je narkoman a v současné době je ve výkonu trestu. A to druhé? Na prahu dospělosti naprosto nesamostatný tvor, kterému rodiče slouží. Asi to vyzní trpce, ale rozmazlováním si na sebe upletli pěkně dlouhý bič.

18 Václav Václav | E-mail | 17. října 2010 v 0:39 | Reagovat

Článek mi mluví z duše. V podobném duchu jsem napsal taký článek a dám ho na můj blog. Osobně si myslím, že problém není u dětí ale u rodičů. Já bych své děti taky okřikl, vynadal a naplácal. O tom to je, že rodiče to většinou neudělají a jen sledují, jestli někdo neubližuje jejich dětem. Je to špatně. Takoví rodiče učí děti, že oni mohou ubližovat jiným ale jim ne. Proč to tak je? Protože ti "zlatíčka" jsou roztomilí a jejich agresivita je spíše směšná a spíše dospělého pobaví. A v té chvíli nikdo z těch rodičů neuvažuje, že až vyroste, bude už agrese nebezpečná, a žádný z rodičů nepočítá, že se agrese může obrátit i proti nim. Potom se diví, potom říkají: my jsme takoví nebyli, ale už je pozdě a nikdo z nich nepřizná svou chybu. Pak slyšíte: to škola, společnost, kamarádi... Ale skutečnost je: to rodina a výchova.

19 GaGaGiRl* GaGaGiRl* | Web | 17. října 2010 v 0:57 | Reagovat

No ja si myslím že je to všetko na rodičoch..Oni sú ich vzor.A ak tie deti majú všetko čo chú a môžu si všetko dovoliť a stane sa im niečo zlé alebo im niekto niečo spraví a všetko to vyriešia rodičia,tak oni budú tí zlí!Oni budú robiť to zlo okolo seba lebo vidia že za nimi nuiekto stojí a že si môžu všetko dovoliť.Ale ak je zasa nejaká chudobnejšia rodina kde ludia spolu harmonicky nažívajú a majú sa radi tak to dieť na niečo traké ani nepomyslí..Podla ´ňa by to to dieťa nikdy nedokázalo spraviť..Oni sú práve tie ktoré sú vačšinou obeťami tých "IN" detí..áno..Presne..Podla mňa je tp teraz in.Aj ked mojk názor na to je taký že je to úplne choré ale jeden obyčajdný sprostý človek ako ja to nezmení..To by to museli chcieť viacerí.Ale ak to pojde dalej tak ako to ide..Tak si to ani neviem predstaviť :( Možno i myslíš že som blbá ale je to môj názor a za ním si budem vždy stáť.A ja pevne dúfam že raz budú "IN" tie naozaj dobré deti a tie rozmaznané bábiky si to raz uvedomia a skúsia byť v koži toho druhého... :(

20 Krysík Krysík | Web | 17. října 2010 v 8:55 | Reagovat

Pod slovem "rozmazlené" si představuji něco jiného. Představuji si spíše vybíravost v jídle, lenost nebo když s něčím nesouhlasí, tak se začne vztekat. Pokud děti házeli kameny, to s bere jako nevychovanost. Jinak napsala bych větší názor, kdyby si ten komentář nenapsala na každý blog nebo aspoň změnila text. To je reklama.

21 Pacička Pacička | Web | 17. října 2010 v 9:43 | Reagovat

Jk sem bydlela na Vsetíně a chodila sem do 2.B tak my sme šli do hospody a ta byly prolézačky a tak, byla tak jedna malá hnusná a strašně rozmazlená holka, která si na mě dovolovala a chodila do školky. Vyplazovala na mě jazyk, furt sme se hádaly, tak já sem si na písku hrála a ona mě vzala lopatu a zbořila mi bábovku, já řekla: "Proš si mi to zbořila ty blbko?!" Ona se rozbulila a běžela k mamce a řekla jí že jí prej mlátím, fakt kráva, já bych jí tak nejradši dokopala do masa!

22 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 17. října 2010 v 10:43 | Reagovat

Tak zaprvé - reklama mě neskutečně rozčílila! Proč si jí nenapsala aspoň do zpráv autorovi, ale ne pod článek o volbách... Takže příště si reklamu laskavě odpusť, nebo jí napiš jinam!  Za druhé - soudím, že článěk je odkudsi zkopírovaný, protože se mi nechce věřit vzhledem k vizáži blogu, že by ti bylo osmadvacet.
A názor k rozmazleným dětem? Teď je asi IN tzv. volná výchova. A děti si pomalu nezváží ani svojich rodičů. Pokud to tak půjde dál, za chvíli se budou pětileté dětičky chovat k rodičům způsobem takovýmhle : "Naval prachy mámo, já chci autíčko za 2000!" Ale můžou si za to sami rodiče. Třeba si říkají, že jejich výchova byla tvrdá, tak nechtějí stejně vychovat dítě. Ale připraví takového spratka vůbec na to, jak to ve světě chodí?

23 find-life find-life | Web | 17. října 2010 v 10:58 | Reagovat

oh no muj nazor kolem mne např. ve škole jich mame hodně a dopufam že mne se to netýka=o)kdfyž jsem byla mladší tak jsem taky tak trochu pobývala v šikaně u jedný rozmazlený holky myslela si  o sobě buhví co ale uz vyrostla a je to fjan holka asi se poučila:))

24 Alex Alex | Web | 17. října 2010 v 12:30 | Reagovat

Myslím si, že určitě se tohle všechno za pár let změnilo k horšímu. Dřív to opravdu bývalo jiné. A 100% věřím tomu, že za tohle můžou rodiče. Sama si viděla, že tomu dítěti nic na jeho chování neřekli a jen mu oznámili, že jdou pryč, ať si hraje dál... Kdyby ho vychovávali tak, jak se má, něco by mu řekli.
Ty nejsi špatný rodič, určitě by si to dítě zasloužilo na zadek. Tím alespoň dokazuješ, že se o své dítě zajímáš, a že Ti není jedno, jak bude vychované...
Určitě se ale na tohle jejich chování podílí i dnešní doba. Slyší ta slova třeba u svých starích sourozenců, u rodičů, když se doma hádají, nebo ve školce, ve škole... Tomuhle, si myslím, nikdo nezabrání. Aby se jejich dítě tyhle slova nenaučila a nebyla taková. Není to o tom, že je něco "in" a něco "out", prostě to tak je...
To je můj názor :))

25 ? ? | 17. října 2010 v 14:10 | Reagovat

Já jsem znala kluka, kterého maminka hrozně rozmazlovala. Když nosil domů špatné známky a poznámky, byla to chyba učitelek. Všechny učitelky si totiž na toho zlatého chlapečka zasedli, neslyšela jsem ani jednou, že by jim některý z kantorů vyhovoval. Když kluk zlobil a byl drzý na ostatní kamarády, mohli za to zřejmě ty ostatní děti. Doma byl evidentně opravdu zlatíčko, nezlobil, nebyl drzý a choval se celkově slušně... Zato když nebyla v dohledu maminka, řádil jako všichni čerti. Takže maminka měla za to, že všichni lžou a má doma hodného a chytrého chlapce, radost pohledět.
Další kluk- úplně to samé, dotáhl to dokonce tak daleko,že zlomil kamarádce ruku, a rodiče ještě tvrdili, že si to ta holka způsobila sama, že synáčka dráždila a podobné inteligentní argumenty.
Jiný chlapec měl dokonce tu drzost, že když se mu nelíbilo, že dostal úkol, jednoduše označil učitelku za krávu, která mu přidělává práci na víkend.
Jednou jsem zase zažila, že malá holčička zalévala kytičky, rozlila vodu- a místo aby se omluvila, prostě to svedla na kamarádku a všichni jí samozřejmě věřili.
Podobné je to u velkého množství dětí, a já si myslím, že není dobré děti rozmazlovat, protože potom nemají žádný respekt a myslí si, že jsou něco víc než ti ostatní. Co se týče šikany, je dost velká pravděpodobnost, že jí budou provozovat rozmazlené děti, protože ostatní jsou vždycky ti špatní.

26 Sue** Sue** | Web | 18. října 2010 v 17:01 | Reagovat

Ahoj, já sice nemám ráda reklamy, ale jsem ráda, že jsem si tenhle článek přečetla a přinutilo mě to se nad tím zamyslet... Mě je sice taky dvanáct, ale mslím, že moc rozmazlená nejsem ještě se starší sestrou, ale bráchovi je deset a ten má docela dost rozšířenou slovní zásobu sprostých slov a pořád má kecy typu, že když jsem já v sedmičce dostala pětku, tak on už je může dostávat taky, ikdyž já se ve čtvrté třídě na testy poctivě učila a měla jedničky.. Pak je tu ještě nejmenší sestřička...nojo... s ní to  není tak hrozný, protože se naučila se omlouvat, když jí ulítlo nějaký to sprostý slovo, ale někdy dokáže být pěkně drzá .PP
Fajn.. kluci od nás ze třídy fakt nejsou nějaký zlatíčka... když si představíš, že  se honí po chodbě, strhnou tě sebou a ty spadneš, zlomíš si prsty na ruce a on se ti ani neomluví, tak myslím, že to už je dost..
No nic, tak jsem se zase jednou rozepsala .)) no.. je to divný komentář, ale snad ho pochopíš .DD

27 Humanoid*♥MiruSH*♥ Humanoid*♥MiruSH*♥ | Web | 19. října 2010 v 19:26 | Reagovat

Nemám ráda rozmazlené děti!!
Nechápu rodiče kteří tohle dělají!
Pak z toho vyrostě úplně nwm co :D a chová se to taky...!
Prostě by měli mít ty děti výchovu takovou, aby z nich nebyly rozmazlení fracci!
A nechovat se tak, že oni jsou ty nějvětší, že oni jsou víc než kdokoli jinej!
Můj názor!:)

28 Mili a Beky Mili a Beky | E-mail | Web | 19. října 2010 v 19:28 | Reagovat

ja som ten typ co povie pravdu do oi a nevravi ju ludom poza chrbty..poviem na rovinu kamaratke ze ten sal je hrozny alebo sa mi nepaci jej outfit...jednoducho ja takymto ludom vravim pravdu do oci aj ked boli...a preto som strasne hadavi vtip...no co uz kazdy sme nejaky s tymto mate vsetci pravdu....a prosim hlasnes tu za mna som tam ako youloverebelde..rada ti to oplatim staci napisat...dakujem
http://re-bel-de.blog.cz/1010/6-kolo-sonbu-finale

29 wéwa wéwa | Web | 19. října 2010 v 19:37 | Reagovat

rozhodně souhlasím!

30 Casion Casion | Web | 19. října 2010 v 19:51 | Reagovat

jj myslím si, že máš prawdu...
ja sama som ešte týnedžer, ale keď widím, ako sa spráwa mládež w mojom okolí tiež ma to dosť zaráža a neraz by som súhlasíl s akou tou wýchownou bitkou... nie zbiť ako žito, ale zo dwe - tri na zadok by určite neuškodili...

31 •♥Dollie♥• •♥Dollie♥• | Web | 19. října 2010 v 20:49 | Reagovat

OMG! súhlasím s tebou ... čím ďalej tým je to horšie,nevravím že ja niekedy nevyskočím ale niektoré malé deti(6 ročné) keď nadávajú, niektoré aj vlastným rodičom tak toto nie... nechápem ako si to može dovoliť a nechápem také deti  ... a potom to ostane na celý život a to dieťa si zvikne nato že kaŽdý skáče ako ono píska...

32 →Selly← →Selly← | Web | 19. října 2010 v 21:36 | Reagovat

:-o jenomže mám stejný názor jako ty to ho mám opsat do komentářu ?? :D

33 Gabrielle Beatrice Bone Michaelis van Dorcell Gabrielle Beatrice Bone Michaelis van Dorcell | Web | 20. října 2010 v 15:42 | Reagovat

Neznasam romaznanych frackov !! :/ sama som rozmaznana,priznavam,ale ako vidim tie niektore slecinky xD,mam dost !! O_o same pipky, pride k mame: ,, mami? das mi 100euro?" a mama jej da O_o ja iba kukam ,ze co ? Raz som videla,jak sa jedna cca 12 rocna hada s mamou , ze jej neda peniaze,no ta mama jej radsej ustupila,a dala jej ich O_ o to co ma byt ? ja doma musim,vysavat,umyvat a utirat riad :D A to poznam niektorych , co utierku v ruke nikdy nedrzali !! O_o ale zato mam pred svojou mamou respekt !! nikdy na nu ani hlas nevzysim,bo viem , ze by a krv zaliala :D

34 Katrin Katrin | Web | 21. října 2010 v 21:00 | Reagovat

nesnášim rozmazlený děti, dupnousi a když něco nedostanou začnou ječet vstekat se atak. Rozmazlený sou většinou jedináčci, protože rodiče jim daj všechno, aby o to dítě nepřišli a pak sou z těch dětí parchanti, a to je hrůza. dokonce i jedna moje kámoška je rozmazlená jak prase v žitě, když ji nějakej kluk odmítne, tak se začne vstekat, ječet a mlátí všechny kolme sebe, taky na všechny fluše a chová se jak debil, je to hruza když je někdo rozmazlenej.

35 David David | 21. září 2014 v 18:50 | Reagovat

Je to bohužel výchovou.
Jak si své dítě vychováš, tak takového máš.
Nevím co to jsou dneska za rodiče, když jsou ke svému dítěti extrémně tolerantní, a hodné.
Kam ten svět vůbec spěje?

36 MaikelM MaikelM | E-mail | 16. ledna 2017 v 18:31 | Reagovat

I found this page on 17th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it's not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Just search for:  pandatsor's tools

37 MarcoQ MarcoQ | E-mail | Web | 18. ledna 2017 v 11:27 | Reagovat

Čekám na nový zajímavý článek na svém blogu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.