30 Day Shred - Jillian Michaels

29. června 2013 v 19:39 | Nikola Mills |  Cvičení
Věřím, že každý z vás Jillian Michaels zná. Ať už ano nebo ne, 30 day shred je velmi známý cvičební plán na 30 dní,jak už můžete poznat z názvu,díky kterému by jste měli mít zpevněné celé tělo a zhubnout. Tohle cvičení je spíše pro začátečníky, protože zkušení sportovci by se při něm asi nudili. I já tohle cvičení - jakožto začátečník - vyzkoušela. A hle! Zpevněné tělo jak nikdy,4kg dole a skvělý pocit sama ze sebe. I vy by jste chtěli ? Tak čtěte dál!

Kdo to vlastně Jillian Michaels je?
Jillian je velice známá trenérka z Los Angelesm,jejíž cvičební programy pomohly a stále pomáhají tisícům žen i mužů po celém světě. Jillian nejen že vytváří cvičební programy, ale také je uznávanou odbornicí na stravu (výživa,jídelníčky...), welness a celkově celý proces hubnutí. Jillian účinkovala i v televizních show jako je The Biggest Loser nebo Losing it with Jillian. Jillian vydala už 15 DVD cvičebních programů,a má již i několik certifikátů proto je po celém světě velice žádanou trenérkou. Ovšem pokud si myslíte, že tato žena s pěkným obličejem je i milá a jde na vás pozvolna... mýlíte se. Jillian na vás křičí, dělá mužské obličeje a jde z ní strach a za to vás to donutí makat. Pokud máte pořád problém s tím, věřit že Jillian vám pomůže shodit kila a zpevnit tělíčko,koukněte se na výše zmiňované televizní programy.


30 DAY SHRED

  • Tak a teď k samotnému 30 day shred. Jedná se o cvičební program na 30 dní,který má 3 cvičební ,,levly" (úrovně). Každý level se cvičí 10 dní. Cvičení trvá každý den 20 minut a součást tohoto cvičení je protažení + strečing. Každý level se skládá z 3 částí a to síla, kardio a bříško. Odborníci ale říkají, že tělo začne spalovat tuk až po 20minutách cvičení,tak proč sakra tahle odbornice má jen 20ti minutové video? Cvičení je sice pouze 20ti minuté, ale spalujete už od první minuty a ještě dobu po skončení cvičení. Jillian říká sama "je to jen 20minut, není čas na odpočinek".
  • Za Jillian stojí dvě slečny - Anita a Nataly. Anita předcvičuje jednodušší verze pro začátečníky kdežto Nataly jede těžší verze. Každému začátečníkovi doporučuji : nenamahejte se zbytečně. Ačkoliv budete cvičit s Anitou jednodušší verze cviků,první dny po cvičení se doslova ani nehnete. Na záchod si dojdete s těží a tričko vám bude muset někdo obléct. ANO,přesně tak svaly bolí. Ale hned co si tělo zvykne na tenhle zápřah,už vás téměř nebude bolet.
  • Ke cvičení potřebujete pouze cvičební podložku a dvě činky v rozsahu 0,5-2,5 kg. Já měla 1kg činky opravdu to stačí. Jak říkám,nenamahejte se zbytečně. I s lehkýma činkama můžete zpevnit ruce! A pokud nemáte činky? Improvizujte! Napusťte si flašku plnou vody a cvičte s flaškama.
  • Cvičení je v angličtině. Pokud ale anglicky moc neumíte, vůbec se nebojte, pokud budete pečlivě sledovat každý pohyb vůbec Jillian rozumět nemusíte. Cviky můžete "kopírovat" od Anity nebo Nataly a přitom nemusíte mít ani zaplý zvuk.
Level 1 - snadné cviky,které se dají zvládnout ovšem pokud vaše tělo není na zátěž zvyklé, první dny budete doslova trpět. Ale hned co bolest ustane, už se nemusíte bát a do konce cvičení vás bude tělo bolet minimálně.
Level 2 - podle mě nejtěžší level, je nejnudnější a dá vám pekelně zabrat. Ruce se vám budou klepat, že se ani nebudete moct pořádně napít, budete se potit, možná i křičet, ale poslední dny cvičení už budou "brnkačka".
Level 3 - nevím, jestli to je tím, že jsem si na cvičení zvykla ale přišel mi klidný,jednoduchý. Ovšem při cvičení ze mě lilo jak z konve. Pořídila jsem si i potítko,kvůli tomuhle levelu :-D
RADY :
  • mějte BOTY, ve cvičení je hodně skákání a proto by vás pak bolely kolena nebo celé nohy
  • mějte připravenou VODU poblíž
  • pořádně kopírujte cviky,aby byly účinné!
  • potítko zřejmě taky neuškodí
  • pokud se výsledky zprvu nedostaví, nezoufejte ale cvičte dál! Možná ty změny nejsou zvenku vidět, ale tělo se zevnitř mění každou minutou
  • necpěte se, jezte zdravě, pijte hodně vody. Nemůžete čekat výsledky,pokud se budete po cvičení cpát čokoládou. Neříkám nejezte čokoládu,ale místo snědení celé čokošky si dejte jeden čtvereček. Uvidíte že ze svého nového životního stylu budete mít jedině radost!

Motivační obrázky těch, kteří prošli změnou



 


Komentáře

1 Hospital for Souls Hospital for Souls | E-mail | Web | 2. července 2013 v 12:13 | Reagovat

Mě osobně 30DS nebavil. Skončila jsem v polovině 2. lvl. Nevím, jestli to bylo tím, že se musel cvičit 1 lvl 10 dní, ale teď cvičím Body Revolution a baví mě. :)

2 Misha* Misha* | Web | 13. srpna 2013 v 20:14 | Reagovat

30Day shred jsem cvičila někdy minulý rok v listopadu. Bavil mě, je to jeden z těch lehčích, nyní cvičím už skoro devět měsíců s Jill a myslím, že k tomuhle se asi už nevrátím, protože je plno lepších workoutů od Jill, avšak tenhle je asi nejznámější, protože je jen na třicet dnů, no :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.